Fredag...

2010-08-13 @ 16:48:11
Ännu en vecka strax avklarad. Blev inget gymmande, om man bortser från gemkastningen förstås. Nästa vecka kör vi...
Försov mig förresten idag. Det hade tydligen mannen som kunde allt om skrivare och färgpatroner också gjort. Kändes som déja vu. Han kände igen mig, men drog ändå alla historier igen. Måste undvika honom framöver. :/
Traditionen trogen, så stack jag in huvet till den nya, stumma kollegans kontor igen och önskade en skön helg. Inget svar som vanligt. :D
Ses på måndag igen, cyberkompis! Trevlig helg!
Ännu en vecka strax avklarad. Blev inget gymmande, om man bortser från gemkastningen förstås. Nästa vecka kör vi…
Försov mig förresten idag. Det hade tydligen mannen som kunde allt om skrivare och färgpatroner också gjort. Kändes som déja vu. Han kände igen mig, men drog ändå alla historier igen. Måste undvika honom framöver. :/
Traditionen trogen, så stack jag in huvet till den nya, stumma kollegans kontor igen och önskade en skön helg. Inget svar som vanligt. :D
Ses på måndag igen, cyberkompis! Trevlig helg!
AllmäntTrackbacks ()

Kommentarer

Postat av: McGraw

2010-08-13 @ 19:39:25


Postat av: McGraw

Jo du Råttan, vi är nog rätt lika. Försov mig - check. Missade träningen - check. Trevlig helg!
2010-08-13 @ 19:41:34
URL: http://www.mcgraws.com


Postat av: Kontorsråttan

McGraw, tack för din support! Du borde starta en blogg du med! Det känns skönt att låta närmast sörjande bloggläsare dela ens grå vardagsbekymmer. ;)
2010-08-16 @ 14:29:05
URL: http://rattanpakontoret.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback