Toalettäventyr

2010-10-07 @ 16:02:47
I kampen mot kommande övervikt och bananflugor, har jag idag skvalpat i mig mängder av vatten, under tiden jag har försökt träffa bananflugorna med "elektriskt tennisracket". Men de var för små… Testar Silvercoins tips imorrn!

Allas gemensamma gömställe och enda möjligheten till lite ensamhet – toaletten – ligger numera alltför illa till för mig…

Efter några dagars ihärdiga försök att dra ner på kaloriintaget och utöka drickandet av vatten och light-drycker, drabbas man av lättare panik när man ska ta sig till avskildheten för att neutralisera vätskebalansen i kroppen.

När jag väl har smugit mig igenom korridoren på andra våning, ska jag nerför trappan och sedan längst in i en lång, smal korridor, kantad med kontor av pratglada kollegor i 50+ kategorin...

Hit kom jag. Inte längre. Skavsår i öronen och blåsan trycker mot lungorna så att det blir en kamp att andas.

Imorrn tar jag med Silvercoins bananflugedödarblandning och potta!
AllmäntTrackbacks ()

Kommentarer

Postat av: McGraw

Känner mig hedrad att du tog till mitt tips i kampen mot bananflugorna. Om jag ska vara ärlig har jag nämligen aldrig provat det själv.
2010-10-07 @ 21:58:37
URL: http://mcgraws.net


Postat av: Kontorsråttan

Ja, jag tackar för tipset. Då vet du att bananflugor är för små, så slipper du testa det själv. ;)



/Rrråttan
2010-10-08 @ 11:19:40
URL: http://rattanpakontoret.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback