Fredag och långledigt

2010-08-20 @ 15:37:04
Ännu en vecka strax avklarad. Blev inget gymmande, om man bortser från gemkastningen förstås. Nästa vecka kör vi…
Försov mig förresten idag. Det hade tydligen mannen som kunde allt om skrivare och färgpatroner också gjort. Kändes som déja vu. Han kände igen mig, men drog ändå alla historier igen. Måste undvika honom framöver. :/
Traditionen trogen, så stack jag in huvet till den nya, stumma kollegans kontor igen och önskade en skön helg. Inget svar som vanligt. :D
Ses på måndag igen, cyberkompis! Trevlig helg!
Då var det fredag igen och ytterligare en vecka går till historien. Inget gym denna vecka heller. Nästa vecka!
Tänkte ta semester nästa vecka. Under den tiden ska jag försöka mig på konststycket att inhandla godkända innetofflor. Bra med höga målsättningar, har jag hört från CS.
Enligt min lilla tradition, stack jag in huvet till den stumma kollegans kontor och önskade som vanligt en skön helg. Han satt tyst och svarade som vanligt inte.
Ses om en vecka igen, cyberkompis! Trevlig helg!
AllmäntTrackbacks ()

Kommentarer

Postat av: McGraw

Tänk om man kunde ta sig lite ledigt bara så där. SJälv har jag en helg av lägenhetsfix att se fram emot. Frun har tjatat på mig i säkert ett halvår. Sedan börjar det hårda arbetet igen.
2010-08-20 @ 16:13:11
URL: http://mcgraws.com


Postat av: silvercoin

kul att du är tibax !!
2010-09-07 @ 08:45:30
URL: http://www.swedishcoins.net



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback